Reebok - Easytone!

Igår så nämnde jag att jag shoppat något jag är riktigt nöjd med, jag har nämligen unnat mig själv ett par Easytone's! De är så sjukt sköna att gå i och sitter perfekt på foten. Nu förstår jag att det inte bara är prat när folk berättat att de gått i dem hur länge som helst utan skavsår. De är som utgådda redan från start. Rekommenderar dem verkligen! Är så glad att jag tog tag i mig själv och köpte dem då jag velat ha dem ett bra tag och absolut nu när lillan kommer ut när det förmodligen kommer bli endel barnvagnspromenader. Skönt att ha ett par skor som "tränar en" och som är extremt bekväma att gå längre promenader i.


Det finns ju olika skor men de jag valde är dessa, ett par svarta Easytone Trend II



Dessa finns att köpas på lite olika ställen men
  jag köpte mina på Intersport för 1200:-
Värt varenda krona!


Kommentarer
Postat av: mimo

Ååååååh så glad jag blir av att läsa din recension! Har funderat på ett par själv, men har varit himlans skeptisk - tills nu. Nu blir det att köpa ett par pga att de är sköna, effekten blir bara en bonus. Hoppas att de har mysiga sulor också så att min lilla 35a till fot kan ha på sig en 36a.

2011-05-30 @ 00:02:28
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ooh jag vet, köpte mina förra året i september och jag verkligen ääälskar dem! och ja de är verkligen värda varenda krona :)

2011-05-30 @ 21:25:44
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Åh fy vad jag är avis, vill också ha ett par. Men tycker de är dyra (man är allt annat än rik på mammapengen), så får väl drömma vidare om ett par. :/

2011-05-31 @ 07:45:43
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0