God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag. Slocknade som ett litet barn brevid Krikke när jag kom hem igår. Vaknade utvilad imorse efter 6-7 timmars sömn utan att vakna en enda gång under natten :) Så vi gick upp efter många tryck på snooz-knappen på mobilen och åkte mot stan. Jag släppte av Krikke och åkte sedan och hämtade upp mamma för att släppa av henne på hennes jobb. Hon hade nog kommit lite sent till jobbet annars, så de va tur att jag va ute i god tid idag ;) Nej, de brukar inte va vanligt att jag är de :P

När jag släppt av mamma så åkte jag mot affären för att köpa med mig lite frukost hem till mamma. Köpte nybakat frukostbröd, sallad, gurka, jucie och lite sånt :) Så nu har jag äntligen satt mig ner efter 1 timme av gos med katterna, för att äta min frukost. Ska bli riktigt gott och det blir en bra start på dagen, som jag ska spendera här hemma hos mamma :)

Vi hörs lite senare. God morgon allihopa :)


Bilden är lånad.


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad god frukosten på bilden såg ut :D

2011-03-11 @ 12:39:14
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0