Fynd!

Ja efter att ha klättrat på väggarna och en jädra halsondhet så
trotsade jag genom att kika i några affärer.
Jag har fyndat!


En vit sladdrig och skön tröja med ficka som går inåt under bröstet och ett vitt linne i storlek S så magen får andas när man ätit ;) Va ju ganska liten i kroppen innan graviditeten och XS passar än fast de blir jäkligt tight när man käkar tycker ja och då är de jobbigt när de trycker mot magen så S är perfekt storlek just nu :) Båda dessa kommer från Gina Tricot.


Svarta jeansleggings. Dessa är i storlek XS/S så de kan jag växa lite i. Va 20% på dem så blev ganska lite då de kostade 140kr innan rean, men lite är ju bra de med :) 111kr gick de på! De satt skönt och de va bra att de va lite lite stora då jag älskar svarta byxor och vill ha de genom hela graviditeten! Så det va ett litet fynd tycker ja :)


Bästa fyndet idag!!!
Svarta lårhöga stövlar.
Jag ÄLSKAR dom verkligen! Går högt upp på låren. De kostade först 499kr, jag gav 150 spänn!!! Kommer bli skitsnyggt till svarta jeans, någon snygg tröja, t-shirt eller linne och skinnjackan till de. GRRR!! :)

Jag är mycket nöjd med dagens stilrena men snygga shopping (enligt mig)!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina grejer! Jag längtar tills jag får en stor lön så man kan unna sig något :O

2011-03-02 @ 22:30:59
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Tina

Mkt fina grejor Linda! Gjorde min runda härom dagen Gud va bra de känns ;) hur är de me dig och kristoffe ;) då?

2011-03-03 @ 10:35:03
Postat av: J

Vart hittade du stövlarna? :)

2011-03-22 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0