Work work work

No baby, hade tyvärr ingen tid över alls igår att sätta mig vid datorn. Full rulle hela dagen. Testade självklart med mms inlägg men det funkade inte igår heller. Hur länge ska det krångla? Mms inlägg är ju super när man inte har tid eller möjlighet att sitta vid en dator ju. Men men, nu är jag tillbaka iaf.

Igår så blev det stan ganska direkt efter att jag gått upp och gjort mig iordning. åkte och hämtade Jossan och Levi och drog hem till mamma för lite gos med Elliot som va där och lunch. Blev en hel del prat, mycket skrik från söta Elliot och Levi låg nästan hela tiden och var nöjd och söt :) När klockan drog iväg blev det dags att hämta Krikke och åka mot jobbet. Stackarn är dålig men fick jobba ändå. Så vi jobbade från 17 - ca 02.30 inatt, där med inget inlägg här tyvärr.

Var ju bal på Nöjes igår och jisses vilka klänningar vissa hade. Många körde på de vanliga typiska som man ser varje år medans vissa stack ut mer än andra. Var en klänning jag fastnade väldigt för. Den va verkligen skitsnygg och hade en rolig design! Såg ut som något Christina Aguilera skulle kunna ha på scenen eller på någon gala! Ah skitsnygg va den iaf! När man såg den blev man ju sugen på att gå på bal igen själv. 4 årsedan för mig.. Gud va tiden går fort! Studenten imorgon.. Ja ni. Tror ni jag kommer få kul på jobbet? :P hehe. Men men, alla har vi varit där :)









MINNEN  -07 :)


Kommentarer
Postat av: SANDRA ACKEFJORD

Själv har man sjungit i kören för sina skola idag som gick ut idag, man blir jue inte lite sugen när man ser dom ganska fulla studenterna som är glada :)

2011-06-08 @ 17:58:47
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: fia

åh, jag har sett dom springa runt hela dagen med sina studentmössor. Var ett år sedan jag tog studenten, snacka om att gå ut skolan och två månader senare skaffa barn, haha. Alltid sagt att skolan först, sen barn :) haha och så blev det verkligen.. Men fy vilken lycka det är att ta studenten, aldrig haft så roligt!



Ja, jag förstår att du vill det, men det kommer, snart så!:)

2011-06-08 @ 18:10:35
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

hehe.. trodde nästan där ett tag, att du hade fått :) hehe. känner du nåt da? som det skulle vara nåt på g snart? eller är det väldigt lungt? sparkar den lilla mycket da? eller är det väldigt lungt på den fronten med kanske? :)

2011-06-08 @ 18:58:18
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: michan

ååh va kul med dom bilderna gumman :Dlääängessen hehe men de va tider. Kul o se dig också, kommer o hälsar på så fort plutten e ute :) pussss

2011-06-09 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0