Idag var vi på sjukhuset kl 8.00 för att g...

img_5843 (MMS)

Idag var vi på sjukhuset kl 8.00 för att göra en efterkontroll på Tyra. Allt såg bra ut och vi fick ett bra samtal där uppe tycker ja :) Jag måste ta järntabletter för att jag förlorade så mycket blod under förlossningen. Hon sa att det är ju dumt om jag ska vara onödigt trött för att jag tappade så mycket blod. Jag ställde mig på vågen igår förresten, jag gick ner 6kg efter förlossningen. De va väl snabb-bantat av mig? ;) hehe! Är väldigt vanligt att man går ner en del när bebisen, vatten, blod osv kommer ur kroppen på en. Men nu ska jag passa på att blunda några minuter medan Tyra också gör det! Trötta är vi, men jisses så stolta :)


Kommentarer
Postat av: Seema, Mamma till Elvira och Leon

Vilken söt liten Tyra, det är :)



Ta hand om er :) och passa på att sov jaa, medans ni kan ;) fast om jag ska va ärlig, så att den första tiden, så sov dem ju rätt mycket.. dem var bara vakna, när dem skulle ha mat å så ju :) mat och blöjbyte ;)

2011-07-03 @ 14:00:32
URL: http://seemalundback1.bloggplatsen.se
Postat av: Seema, mamma till Elvira och Leon

Vad har Tyra, för storlek? Kunde hon ha strl 50 eller?

2011-07-03 @ 17:26:37
URL: http://seemalundback.bloggplatsen.se
Postat av: Sanne - Ensamstående mamma till Lykke

Stort grattis vännen, och vad fin Tyra är :-)

2011-07-03 @ 18:03:19
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: EvelinaFredin

Hej Linda, gud vad kul att se att eran lilla flicka äntligen kommit ut, som jag väntat på det inlägget, tyvärr så har jag varit borta en hel del under dina veckor som gått.

men vill iallafall att du ska veta att jag önskar er all lycka till, och jag är stensäker på att ni redan lärt er mycket och att ni är sjukt bra föräldrar.

Det var en riktig goding ni fick iallafall.

Alla tankar och håller alla mina tummar för er.

Lycka till!

/ Evelina

2011-07-03 @ 23:09:37
URL: http://www.llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: jessica

Hej Linda! Vilken söt dotter du ha fått... Jag tycker att Tyra passar bra som namn på henne. Ni kommer att bli ett bra föräldrar sen..



Kram Jessica.

2011-07-05 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0