Promenad!

Kom hem för en stund sedan efter att ha varit ute på en skön promenad på ca 40 min. Det va härligt men lite frisk luft och att få röra lite på sig. Känner lite i svanken när man gått ett tag men de gör inget så. Det försvinner när jag nu slappnar av så. Det är ju bra att röra på sig under graviditeten och egentligen borde jag göra det mer. Jag borde göra det till en vana att gå ut och gå några gånger i veckan! Får ta tag i mig själv och göra det. När jag åker in till stan brukar jag röra mig endel men inte enbart bara va ute och gå. Måste bli ändring!

Sitter iaf nu i soffan och ska avnjuta ett grönt lite surt äpple. Älskar de där jättegröna äpplena så man får just det där lite sura. Det är också supergott till vaniljyoghurt. Men idag avnjuter jag enbart äpple :)

Tillbaka om ett tag med dagens outfit (om jag fick någon bra bild på de. Glömde kolla igenom förut). Hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0