Handlingslistan..

Min mobil ville inte skriva handlingslistan utan bytte till detta: ha dök gallsten.. Hmm? Oookej.

Sitter iaf och skriver lista på det som ska handlas imorgon. Alltså det är sjukt svårt att komma på allt man ska ha bara sådär. Ibland är man ju duktig och skriver ner så fort man kommer på ngt men inte denna gången :p storhandlas ska de göras iaf. Känns inte som att vi har något hemma..

Är ni klara med allt nu inför jul? Inte jag. Har några få julklappar kvar att köpa, kuvert måste jag ha också samt strumpbyxor eftersom jag tydligen slängt alla mina? Nåja, inte nog med handlingen, vi ska storstäda imorgon också.. Ser jag inte fram emot. Fy vad tråkigt det är att städa!! :p Jag längtar iaf till fredag och uppesittarkväll med bingo, nygjord julskinka och bra på tvn! Avslutar kvällen med en eller två filmer innan sovdags, den sista är i vanlig ordning Polarexpressen :) Julkänsla i bott!

Tänk, för ett år sedan väntade vi på Tyra och nu ska vi fira hennes första jul :) Himla mysigt tycker jag (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0