En runda i stan.

Började dagen med lite städ, mat, dusch osv innan det bar av mot stan och lite mat-shopping till Tyra. Fick med en värme/balsam spray och ett serum med hem också. Ska ju fixa till håret och även få i lite löshår så det blir längre igen. Mitt hår va ju ganska slitet när Linda satte klorna i det så vi fick ju klippa av en bit och även om jag fortfarande har långt hår så känns det lite tomt :P Så jag har bestämt mig att sätta i lite löshår, men först måste jag färga håret i den färg jag vill ha och det ska en som heter Angelica hjälpa mig med. Hon är jätteduktig på att få till sån där färg så jag smiter iväg till henne om några veckor.

Nu ska jag kika lite på löshår och bil. Har ju som sagt sålt min så jag ska börja kika på ny nu. Får se när vi hittar något intressant. Återkommer sen med ett glatt besked (iaf för mig :P hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0