DATORN!!!

Inte så jätteofta jag sitter vid datorn nu mer. Jag försöker men oftast när Tyra somnar någon annanstans än på min mage så grejar jag med annat. Idag har det varit en riktigt "JAG VILL OCH TÄNKER TA ALL UPPMÄRKSAMHET JAG KAN, SÅ DÄSÅ!!"-dag för Tyra. Sovit mycket och det är väl bra på så sätt att hon blir gladare och mer pigg. Nu är hon iaf vaken och härligt är det för jisses vad hon pratar gumman. Jag smälter när hon sätter igång med sina ljud och ler som att det är underbart att vara henne! Åh, jag älskar henne så!

Annars idag så har vi inte gjort så mycket förutom att legat på armen och varit trött och ledsen eller sovit på min mage. Efter många om och men fick jag laga och äta mat :P Ska väl fortsätta gosa i soffan resten av kvällen också. Är ju lite bra på tvn idag, typiskt att det är en rolig film 21.oo samtidigt som det är två bra program kl 22.oo..

Här är lite av det jag tycker är värt att se idag:
(sånt som börjar innan midnatt, de efter midnatt är alltid värt
- 2 ½ men, How i met you mother, mm.)

19.3o - Halv åtta hos mig
19.3o - The big bang theory
21.oo - 40 year old virgin
22.oo - Breaking News med Filip och Fredrik
22.oo - Ghost whisperer (även kl. 01.oo)
23.2o - Sex And The City
23.55 - The Mentalist





Funderar på en film som är kl 9 på tv11, Awake heter den. Någon som sett den?
Den verkade bra iaf. Här är en text om filmen tagen från tv.nu: 


Amerikansk thriller från 2007.
Clay Beresford har det till synes det perfekta livet med en framgångsrik karriär och en vacker hustru. Men det han behöver mest saknar han och kan inte köpas för pengar, ett nytt hjärta. När läkarna till slut hittar en donator verkar hans liv äntligen hamna på rätt köl. Men under operationen förvandlas den till en mardröm när Clay vaknar fullt medveten men helt paralyserad.

I rollerna: Hayden Christensen, Jessica Alba, Terrence Howard, Lena Olin.


Kommentarer
Postat av: Jennie Franzén

haha jag komemr följa ditt schema slaviskt! älskar att de börjat spela sex and the city på kvällarna igen! :)

2011-08-30 @ 20:24:23
URL: http://www.jenniecaroline.devote.se
Postat av: P

Awake får godkänt men inte mycket mer, duger mao som tidsfördriv.

2011-08-30 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0