Tick tack..

Sitter hemma och gör inte ett skit just nu.. Väntar på att klockan ska bli 16.00 så jag kan åka mot stan och käka lite mat och sedan åka mot jobbet. Inte käkat något idag men har heller ingen ork till att ställa mig och laga iordning något så jag köper sen ist. Så länge sitter jag och mumsar på lite körsbärstomater, hur gott? De är ju helt perfekta i storleken att ha och små äta på!



Som jag skrev i tidigare inlägget så ska jag alltså jobba ikväll också. Hade jag varit ledig så hade jag åkt till min moster och grillat tillsammans med massa andra. De lär bli mycket skratt där ikväll, som alltid :) Men jag ska ju som sagt jobba och det gör mig faktiskt ingenting alls. Kul att se lite folk och jobba med härliga kollegor. Ikväll gör Elin sin sista kväll hos oss också innan hon flyttar till London. Kommer bli lite tråkigt att hon slutar, hon är så glad och pigg jämt :) Men, snart slutar ju även jag för ett tag. När pluttan kommer blir det ju paus på några månader, men lär nog hitta tillbaka redan i höst på någon helg lite då och då. Gött med extra pengar!

Nej gott folk. Nu tog mina körsbärstomater slut och Krikke kom precis hem så vi ska väl dra oss iväg snart. Hoppas ni får en rolig kväll och att ni kommer hem säkert inatt. Mycket konstigt folk finns det där ute i världen!
Ha en bra och rolig Valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0