ÅH NEJ! ;)

Haha kom in på bloggen och möttes av en kommentar från en söt läsare vid namn Sara. Hon kom ihåg att jag skrev att jag skulle hålla på pluttans namn tills vecka 30. TYVÄRR så kommer jag faktiskt hålla på det tills hon kommer ut :P Jag tycker det känns roligare att kunna lägga ut ett inlägg om att lilla T äntligen kommit till världen. Tycker inte ni också det? Vet att endel är otåliga men kan vi inte längta lite mer då, så får ni något att se fram emot som jag får när lilla T faktiskt tittar ut :) Man kanske inte får önska sånt här men jag skulle bli glad om hon kom ut redan i vecka 38, hon är ju ändå fördigbakad då. Men med min tur kommer hon vecka 42 och är säkert megastor! haha. Hoppas inte ;) Och nej, det spelar ingen större roll förutom att det känns som det ska göra mer ont, men vi har ju så söta och små bodys i storlek 50 jag vill att hon ska kunna ha i några veckor :) hehe. Men iaf, ni får vänta med namnet T ytterligare!

Imorgon ska jag på stan med Josefine A, det va inte igår. Ska då passa på att kika efter bokstäver till T's namn som Krikke vill sätta vid hennes säng. Var på bergvik och kikade förut men självklart fattas det EN bokstav :P Hoppas det finns i stan iaf, skulle vara väldigt fint tror jag!

Nu har jag tänkt lägga mig i sängen och kolla på lite tv och avnjuta en skål med flingor och fil. Återkommer lite senare med ett inlägg om vecka 30 :) TTYS.


Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Hon behöver inte bli större för att du går över tiden;) Min tjej vägde 2660 g och kom i v.42 =)

2011-04-07 @ 18:48:32
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0