Om ca1,5 h

Då ställer jag mig på mattan med världens bästa tjejer :) Längesen nu. Så en timme kvar tills jag slutar här på jobbet. Imorgon ska jag börja kl 9.00 så då blir det att sova tidigt ikväll. Eller ja, relativt tidigt iaf. Hoppas jag och babe kan se på lite film och mysa. Är fruktansvärt myssugen, bara kramas eller ligga med huvudet på hans mage. MYS :)

Men nu ser jag verkligen fram emot träningen. Ska bli kul :) Någon som är intresserad av att börja i vårt cheerlag? Hör av dig till mig på [email protected]
Alla är välkommna, både killar och tjejer. Många killar är rädda för vilken stämpel de ska få, men kan säga att det finns måååånga killar i sverige inom cheerleading som tycker det är svinroligt.


Våra dräkter (samma dag vi fick dem förra året)


Rosett


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh :D vad roligt!! När är det dags för DM? Och vart? svara till min blogg så jag ser ditt svar!

2010-09-08 @ 10:26:22
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0