Morgon poff poff.

Hej och god morgon.

Gissa om det finns någon i min lägenhet som är trött.. *gäsp* Mmm, jag! Vet inte när jag somnade igår men va nog runt 2-3 och klockan ringde 8.30. Jag rövade mig dock inte upp då utan slumrade vidare en stund. Men nu är jag iaf uppe och ska göra mig iordning för att sen dra till Josefin.

Ska sätta mig vid Jossans dator sen och kika runt lite. Babe fyller år om en månad och jag vet inte exakt vad jag ska köpa till honom. Men jag tror att jag kanske har bestämt mig. Vi får väl se ;) Ska kolla om Jossan har några bra tips också!

Nej nu ska jag göra mig iordning så jag kommer iväg någon gång.



Dagens outfit består nästan av det bilden visar ovan.
Kanske inte exakt dessa byxor, men svarta byxor till blir det.

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Jag mår bra, har ganska ont i korsryggen och höfterna men det är väl sånt som hör till antar jag :) Hur mår du skruttan? Puss

2010-09-21 @ 10:05:04
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 25

Jaa, det är SÅ värt det och jag är otroligt glad över att jag inte mår/mått sämre än vad jag gör :)



Lycka till på jobbet! Puss

2010-09-21 @ 12:27:52
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0