Ett ånger

Jag måste ta tillbaka om att jag tycker att Toy Story 3 är dålig. Jag hade verkligen inte sett hela. Vet inte vad jag sysslade med när jag såg den här hemma, men mycket missade jag iaf :P haha. Filmen är faktiskt ganska.. eller nej, riktigt bra :)
(jag och älskling såg den ju i Stockholm)



Det va dock inte allt för mycket effekter.. ja inga alls i filmen just för 3D förutom att texten såg ut att va i luften och ja sen att det va som en vanlig 3D film. Ni som sett effekter på 3d och "vanlig" 3D, vet att effekterna är det som gör det speciellt :) Men det är roligare att se 3D än vanlig.

Men oavsett det är 3D eller vanlig så får filmen iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0