Jävla Gustav!!

Sitter i soffan just nu med datorn i knät, musiken på och... jaha, tydligen bolibompa på tvn. Är lite trött men börjar piggna till lite nu. Jag vaknade ju tack vare Gustav som ringde till älskling förut och det går ju inte snabbt innan älsk fattar att det ringer så man hinner ju vakna såpass mycket att det inte går att somna om :P Men jäkla Gustav :D haha.
 
Jag ska dra mig in till stan strax och handla. Måste köpa hem lite mer mat också ska jag leta upp lite bra filmer och sånt. Ikväll ska jag ha myskväll med älskling om jag så ska behöva tejpa fast honom vid mig ;) haha, nejdå. Det brukar aldrig vara några problem alls att mysa till det med honom med film, godis och lite kramar ;) Min mysis ♥


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Nuuuu är jag hemma igen! Hoppas arr du haft det bra vännen :D Puss

2010-09-12 @ 13:27:33
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0