Wihoo!

Ligger i soffan och är sugen på något sött. Kollar på Cougar Town och blev panik sugen på någon liten godisbit eller så. Tror jag ska ta mig en chokladtopp. Då är jag sockerklar för en vecka framöver ungefär. De är otroligt mättande, men ack så goda :)

Idag hos farmor och farfar blev det kaffe och massa prat om allt mellan himmel och jord. Det va lyckliga besked och det va lite mindre lyckliga besked. Gammelfarmor är gammal och pigg, 97 år för att vara exakt. Dock är hon lite borta i huvudet, då hon tror att pappa är runt 7-8 år. Hon brukar fråga efter min farmors mamma, hur hon mår och så. Min farmors mamma har ju då varit död i 22 år.. så det är inte så lätt att svara på sådana frågor menar farmor. Nåja, G.farmor är bland den bästa person jag träffat. Så himla go människa!

Ska ta mig något som innehåller socker nu. Jag förtjänar det tror jag bannimej!
Hörs vi inte sen så hörs vi imorgon :) Godnatt på er isf!
(Klart vi hörs sen! Klockan va inte så mkt som jag trodde :P)



Imorgon är en dag att längta till! ♥
Yes it iiiiiis!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha ! Men du? Din farmors mamma är ju din gammelfarmor. Då kan hon inte vara död. Hon va ju en pigg 97 åring

Gick inte riktigt ihop där ;)

2010-10-19 @ 22:59:23
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: Seema

Fint kort !



Tänk om man hade så smalt ansikte ändån ;) avis! ;p

2010-10-19 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0