Why so serious?

Sitter i soffan och har avnjutit lite fiskpinnar med mos. Till det såg jag på film och filmen va Batman - The dark knight, extremt bra film med jokern som spelas av Heath Ledger. Han gör rollen helt otroligt bra, GRYM är han :) Sett filmen några gånger nu och jag tröttnar aldrig :)

Dagen iövrigt har varit liak slapp som de jag just skirvit, jag har kollat på film, slappat och lagat mat. Inte längesen jag åt mat men kan tänka mig att jag får äta något litet snart igen ändå. Enda som dämpar illamåendet. Får göra mindre måltider och börja äta mellanmål också. Det är nog tyvärr det enda som hjälper mot illamåendet just nu. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen (så ska jag sluta tjata om mitt illamående sen, lovar!), det är så värt det. Vi får ju ut det vackraste av det om några månader :)

Nåja, tillbaka till filmen..
Har ni sett The Dark Knight?



"Hahahaha"
;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Men är det inte så att han bara spelar halva filmen? Eftersom att han dog.

Kram

2010-10-28 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0