Seg

Sitter i soffan och kollar på Big Bang Theory.
Haft en mysig dag med Johanna S, vi har kollat på film, pratat och skrattat endel. Det va kul att ha henne på besök.

Just nu är jag så seg så kommer inte på speciellt mycket att skriva.
Kan berätta lite om gårdagens kväll. Köpte bilen på dagen och när jag kom hem blev det dusch och göra sig klar för att sedan dra mot Caroline och Josefine. Hos C och J spelade vi tjejspel och snackade en del. Det va kul. Sedan blev det till månen. Där va det SVIN TRÅKIGT om jag får säga det själv, så jag drog till Nöjes och pratade med älsk och de andra som jobbade. Tycker utelivet börjar bli väldigt väldigt tråkigt just nu. Så de lär inte hända på länge :P

Nu ska jag kolla på tv en stund sen hoppa i sängen.
Vill ha tisdag så jag kan hämta min bil. Ska bli skönt att ha en egen, äntligen.

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0