Mätt som en smäck!

Idag när jag passade Elliot hade vi en rolig lekstund, jag sjöng och E skrattade och log som bara den :) Sedan blev det lite ledsna miner så då blev det mat och en liten sovstund, sen vaknade han och vi sjöng lite till och åt upp det sista, det va gott! Sen blev de lite ledsna miner igen och då va det ju lite kiss i blöjan så vi bytte den då va vi glada igen :) Det va det vi hann med innan Johanna kom hem igen. När jag kom dit satt han i sin babysits mitt på bordet och kollade på disney chanel på stooor tv :) Haha han är för söt! Hela 2 ½ mån :) Va verkligen kul att vara med honom idag, så det gör jag gärna om!

Efter lite mat hos mormor sen så blev det en sväng till Josefine och Caroline för lite snack och tv. Blev inspererad av vilken mat de skulle göra så jag tog med mig Krikke till bergvik och handlade lite filmer och mat.

När jag kom hem började jag med maten på en gång. Potatismos, biffar och gräddsås! Nam nam :) DOCK hade jag inte i vanligt smör i moset så det blev lite lite smaklöst, men de va bara att krydda lite mer. Nu är jag iaf mätt som bara den.

Åh nu börjar Lite Sällskap. Vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gud så god mat! Det är jag riktigt sugen på nu... Dock orkar jag inte laga något, har inte ens sånt hemma ;) hehe...



Vad ska jag äta dååååå

2010-10-25 @ 22:15:10
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fin

2010-10-26 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0