Hallå!

Äntligen går det skriva ett inlägg.
Det måste ha varit något knepigt med sidan igår för jag kom aldrig in på skrivsidan. Nu är jag iaf inne :)

Vaknade kl 9.oo och märkte att sängen va tom. Jag vaknade första gången någon gång vid halv 6/ 6 tror ja. För det va då älsklingen gick upp. Han skulle med sin pappa och kolla på bil i sthlm. Hur som helst så kunde jag inte somna om när jag väl hade vaknat. Mycket lättare att somna om, om äskling ligger brevid och ger värme :P

Ska dra igång dagen snart genom lite frukost och göra mig iordning. Måste åka in till stan och fixa med lite papper och sådant. Funderar på att ta frukost eller lunch ist i stan, ist för hemma nu. Kan ju va mysigt!

Nu ska jag som sagt dra igång dagen och vänta med spänning på att pappa ska ringa om bilen. Han ringde igår på den men bilhandlaren skulle ringa upp idag och berätta lite mer detaljer. Låter det bra så åker vi och kikar på bilen och hoppas att det är något.

Ha en fortsatt trevlig morgon!



Min, min min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0