-

JAG ÄR TRÖTT.
ÅTER INOM NÅGON TIMME.

Kommentarer
Postat av: Evelinafredin

Hej Linda,

det skulle betyda jätte mycket för mig om du skulle kunna svara på detta,

det är nämligen så att vi har en uppgift i svenskan nästa vecka att vi ska intervjuva (stavning!?)

någon person, en kändis, ett företag, en vän?

något sånt, och då kom jag direkt på att jag vill intervjuva dig,

min förebild :') hihi.

så jag skulle uppskatta jätte mkt om du vill svara på mitt mail om jag skickar det någongång nästavecka med lite frågor?

också behöver vi ha en bild också,

(vi ska göra en tidning om allas intervjuver)

så om du skulle vilja skicka med en sån med :)

kram Evelina



2010-11-08 @ 15:25:58
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0