Skrattet förlänger livet. Men om man blir rädd, förkortas livet då?

...Isf förkortades Krikkes liv imorse. Imorse skulle jag va gosig och ge en hejdå-puss till hjärtat.. Va han skvatt, han ryckte till. Jag skrämde honom nog endel, elak jag kände mig. Det syntes att han inte va beredd på det. Men de kan jag förstå, jag vet själv hur jag ryckt till som en idiot när typ mamma ryckt tag i en och sagt "aaah linda kl är så och sååå mycket" Man skvätter ju till som fan :P hehe. Jag får baka paj till min lille gris ikväll om jag orkar efter träningen. Annars gör jag det imorgon. Finns en färdigpaj i frysen, hallon, sviiiin god. Den kan bli ett alternativ ikväll.
Nåja, nog om det.

Idag har jag som sagt träning direkt efter jobbet. Kommer komma lite sent men de gör inget, ska bli kul att träna med brudarna igen :D Dock glömde jag träingskläder men jag kan hoppa runt och bygga i linne och jeans, no problemas! Känns som det va evighetersen jag tränade så det ska bli kul. Saknar tjejerna jävligt mycket och som vanligt har vi alltid massa att babbla om :) Godingarna!



Vad ska ni göra idag då? Finns det något roligt ni ska göra på en tisdag? (skriv gärna och berätta)
Många kanske ska se på fotboll, Hammarby spelar ju ikväll. Så hemma på vår tv är det fotboll som gäller ikväll hörde jag :P Kl 21.oo där emot är tvn min, då är det Desperata hemmafruar, efter kommer Cougar Town och efter det är det är det ju Christine. Bra program alla tre. För er som inte gillar serier på tv går det en rolig film på 6:an 21.oo, Little Man. Den filmen kan ni läsa mer om här!

Nu ska jag fortsätta jobba här, snart lunch och då beger jag mig hem till mamma och käkar. Ska pussa på mina älsklings bebisar med. Mina lurviga små älsklingar, Zezzie och Kitty :) Dom är väldigt saknade ibland. Enda jag inte saknar är allt katthår som är överallt, men mina små myslurvar, ojoj är tomt utan mammas älsklingar.


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0