Om 20-30 min kommer svärföräldrarna!

Ja så här kan jag inte sitta kvar länge. Måste göra mig iordning. Just nu sitter jag i slappkläder.. eller ja, mjukisbyxor och det vill jag inte ha på mig när vi ska in till stan. Vi ska kolla på en heltäckningsmatta till balkongen. Ligger en där ute men den är kvar sen tidigare och ganska sliten.

Så får man säga grattis till Ida och Tommy som nu kollat upp vad som ligger i Ida's mage. Det är en liten flicka :) Kul för dom! Näst intill alla (enligt ida) gissade på att det va en pojke. Jag trodde nästan de först jag också tills hon va här för några dagar sen. Nej tänkte jag på en gång, det där är en tjej. Och det va det! Kul för dom med en liten sessa :) Även Cazzie ska få en liten sessa :) Jag tror dock mina älskade kusiner i KD kommer få ett varsitt kön. Åh va bebisar det blir runt mig nu :) Gosigt! Och Emelie då, henne saknar jag massvis den lille busongen ♥

Nu måste jag slita mig fårn datorn och göra mig klar!
Hörs sen.



//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0