That 70's show

Ligger i soffan och glor på TV. Om en stund ska jag nog se på en film med älskling innan det blir sova för mig. Ska ställa klockan till 7 imorgon så jag hinner upp och duscha innan jobbet. Skönt de. Och jag har ju inhandlat en hårblås så det är ju ett stort plus för morgon duschar när man har bråttom :P haha. Onödigt vetande kan tänkas.. och stämma.

Idag när jag kom hem fick jag se en lapp med mitt namn på, JAAAA mina armband har kommit :) Jag kom dock hem senare än väntat pga att man har människor i sina liv som betyder mycket och ställer upp för. Det va precis va jag och några tjejer gjorde för en viss person som står våra hjärtan nära. Lät som en gamling, haha. Men, det är sant och behövs man så ställer man upp. Hur som helst så längtar jag massa efter att hämta dem imorgon. Ska bli intressant om de är så fina som på bilderna eller kanske till och med bättre :) Måste även visa er vad jag och mamma shoppat till mig idag.

Hur snygg??!!



Jag tycker den är så skit läcker!!!!!!

Jag ska hoppa på min snutt en stund nu och pussa på han, sen bege mig mot köket och hämta en cola och lite marie kex, "Å" ja.


TACK pappa för att du satte in diskmaskinen åt oss förut! Ska bli sååå skönt imorgon när vi sätter fast det sista och vi kan dra igång den. Jajajajaaaa det är värdefullt med diskmaskin :P haha. Tack mamma och pappa som köpte den :)


//Linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Vilken snygg! :)

2010-05-05 @ 16:04:10
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0