Final destination

4.. 5? Nej, jag vet faktiskt inte vilket nr filmen har som jag hyrde. Det har väl kommit rätt många nu tror ja? En Final Destination är det iaf, senaste. Där emot har jag hört mycket bra om denna så den fick väl bli med hem då. Det positiva är att jag hyrde filmer för 10kr st på lilla Ica här nere på Wåxnäs, så jag drog med två till. De andra två kommer jag inte ihåg va de heter, men de är säkert bra :P hehe.

Jag fryser väldigt mycket just nu. Mätt som en fylld potatis ungefär. Nu berättade A att hon åt Cheez Ballz och jag vill inte påstå att det är speciellt icke-läskande att höra! Men men, ska ut och ta en dålig ovana nu.

                          


//Linda

Kommentarer
Postat av: carolina

Tjena Linda!



Allt väl med dig?

snygg blogg

Kram

2010-03-21 @ 23:09:23
URL: http://vinterlandskap.blogg.se/
Postat av: Linda

hejhej.



det är bra med mig.

Tack så mycket.

2010-03-22 @ 01:09:57
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0