Toppen höjs, trevligt!

Ojoj, vad min statistik hade höjts nu! Fan va trevligt! Välkommna in till min blogg värld.

Jag jobbade ju igår på fabriken och tog hand om lite allt möjligt så balgästerna skulle kunna ha en bra kväll. Kan säga att min kropp idag mår apa, jag är helt förstörd. Ikväll om någon ska gå hem tidigare så är det jag och K som ska det bannimej. Jag orkar knappt stå upp, dock måste jag ställe mig och laga mat för snart ska vi ju iväg igen till jobbet.


Vad ska ni göra ikväll?



Min balklänning, 3 årsedan.

Nu ska jag laga mat. Vi hörs snart igen :)


/Linda


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh, du var så fin! men 3 år sen redan? oj vad tiden går foooort :)

2010-06-08 @ 16:11:31
Postat av: Linda

Ja, tiden går verkligen skitfort :D

2010-06-08 @ 16:36:01
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

Jätte fin klänning ;) och du med såklart är fin. man ser dock inte jätte bra, men det man ser, ser fint ut :)



Jag har sj aldrig tagit studenten, men har varit på student. och varit och tagit kort, å sett dem fina tjejerna på balen :) och såklart är grabbarna fina med, även om tjejernas skönhet under en bal, tar över ;) hihi..



Ha en bra kväll Linda!



/seema

2010-06-08 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0