Nu är den här!



Nu äntligen är vår nya låt + video ute!

Vill du ha den direkt till din mobil? Skicka texten SONG 65 till 72464

Lägg in den på din blogg med denna kod:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LE6JJBViOyg&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LE6JJBViOyg&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>


VAD TYCKER NI? :)
-
Kommentera gärna!


/Linda


Kommentarer
Postat av: Magnus

Riktigt bra låt Linda!

Och jag tror att detta skulle kunna vara den hetaste videon jag sett i år!

Du är vackrast som vanligt <3



Fortsätt i dom spåren

2010-06-27 @ 01:46:31
Postat av: P

Oj vilken skillnad i både musik å video mot förut men ja gillar det. If u got it, flaunt it!



Så Ellen är bort helt nu eller och ska satsa allt på och bli teaterapa? ;)

2010-06-27 @ 02:21:31
Postat av: Maria. R

Finns inte ord för vad jag tycker. Det är SÅ kul......Den är SÅ bra....Ni är underbara:)

2010-06-27 @ 08:59:30
Postat av: chris

Älskar den så jäkla bra <3

2010-06-27 @ 09:09:08
Postat av: Sara

Väldigt bra! :D Duktiga ni är! Ha det bra. Kram

2010-06-27 @ 09:19:50
URL: http://saras88.blogg.se/
Postat av: seema

Lyssnade på den idag!!!



och kan inte annat än seja.. het video ;)



den var verkligen bra.. hihi.. jag tyckte om låten å allt.. den är verkligen välarbetat. så jag sejer bara det, Bra jobbat tjejer ;)



Yes!



Kul att Elena kommit tbx, även att "vi" kommer sakna Ellen. Men Elena är också snygg..



Fast måste ju bara seja det, du är snyggast babe(Linda altså).. förlåt Elena, kan inte rå för att jag tycker så. men du är absolut inte ful, det ska du inte tro!! Nej neej. sejer bara det, vilka kroppar ni har ;)



Lyssnat 2-3 ggr på videon. och mer lär det bli. så den gillas verkligen :D

2010-06-27 @ 09:50:43
Postat av: Tåbbä

Toppenlåt, känns lite mer genomtänk och mer seriöst än det ni gjort tidigare.



Fortsätt såhär så går ni långt ! :)



Melodifestivalen 2011 ;)

Postat av: Evelina:)

Skit bra måste jag säga!:D

2010-06-27 @ 12:50:59
URL: http://metrobloggen.se/littleme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0