Sängläge

Ligger i sängen nu och glor på tv. Varmt som bara den är det här inne så jag misstänker att det blir tv en stund till. Tillslut orkar man somna ändå som tur är. Är glad att Krikke övertygade mig om att sätta upp en fläkt i taket, utan den hade det verkligen inte vart skönt här inne.
Baby sover redan men ändå är det så mysigt att han ligger här tätt intill :) Ja inte för tätt då, de går Knappt i denna värmen. Brukar vakna tidigt på morgonen innan väckarklockorna plingar, ibland då när jag vaknar ligger vi och håller varandra i händerna. MYS! :)


Haha kom och tänka på ett roligt minne med att vakna tötttätt intill någon och hålla handen. Mysigt kan tänkas dock va nog chocken större men ändå seg eftersom min kära Linda Franzén hann från sovrummet (mitt rum när jag bodde hemma hos mamma) till toaletten innan hon insåg att hon vaknat hand i hand med mig :p För er läsare är det troligtvis inge roligt, för mig och Linda är det destomer komiskt. Man kan ju fundera varför vi låg som två rädda bebisar hand i hand :P Haha.


Nej nu ska jag glo på tv. Jobbigt att mobilblogga, det är precis det jag gör nu. Nu kom det en Krikke-arm över mig, ska passa på och gosa innan värmen tar över.


Godnatt alla!!



/Linda

Kommentarer
Postat av: Linda Franzén

Haha det hade jag nästan glömt bort. Sjukt att jag inte fattade förens inne på toa. Fan vad jag skrattade sen :)

2010-07-16 @ 10:00:40
URL: http://improveme.se/lindamarie
Postat av: Madeleine

Vad söt du är hjärtat, tack :D

2010-07-16 @ 11:49:27
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0