Kroppen som fortfarande sover.

Är helt slö i kroppen, känns som den inte riktigt vaknat ännu. Idag är det kalas som gäller och det ska bli kul som sagt. Snosa lite på lilla Hampus och busa med godingen Emi :) Hoppas hon blir nöjd med sina paket som hon ska få :)

Jag funderar på att använda någon av mina Kan Dee t-shirtar idag men vet inte riktigt. Det lutar åt det iaf! Snygga och behagliga :)

Jag får fundera på detta och kika runt lite i min katastrofala garderob (ingen ordning alls förut på underkläderna jag fixade igår. Slängde mer än hälften i den lådan! Kan säga att det va behövligt, haha) och se vad jag hittar för kul att ha på mig, men Kan Dee är en stark kandidat!



Eller..



Hmm, vilken ska jag ha på mig tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0