Hello there!

Ursäkta att det dröjt så länge. Men har haft Tommy här så medans älskling satt vid datorn kollade jag och T tv sen på SATC 2! (lite mot hans vilja kanske.. eller inte emot den men han hade nog valt något annat om han hade fått bestämma)

Att vi (mest jag) kollade på SATC passade ju utmärkt för det som jag ska visa er nu. Dagen då jag köpte dödskalleringen så köpte jag ju även en till sak som ni inte fått se än. Det som kom med mig hem i en påse var denna söta t-shirt (var bara tvuuungen att ha den, hahah!)


I'm A Carrie - tshirt! Det fanns även Samantha, Charlotte och Miranda. Lite kul ändå :)

Jag hämtade ju även ut ett paket på posten idag
, så tänkte visa er vad som låg i den påsen. Det va dessa två underbara t-shirtar (som ni sett tidigare här i bloggen)


Kan Dee, oversize t-shirt. ÄLSKAR DEN! :)


Kan Dee, oversize t-shirt.. And guess what.. Älskar denna också!! Sjukt skäna och jäkligt snygga enligt mig. Slappt är snyggt de också. Snyggt till svarta jeans, leggings, blåa jeans.. ja till det mesta. Gillar det starkt! :)

VAD TYCKER DU OM OVERSIZE KLÄDER?
Jag gillart lika mycket som jag gillar tajta kläder!

Nu ska jag göra iordning en liten skål med cheesehooks och en cola, krypa ner i sängen till min älskade och se på film eller om det är någon serie han kollar på. Ska iaf lägga mig där och gosa. Feta mig lite :) höhö. Han är bäst mitt hjärta! ♥ Önskar jag kunde ta bort din smärta baby!! Men jag finns här för DIG!!

Godnatt på er goa läsare, vi hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Älskar Kan Dee!! De var skitsnygga :D

2010-07-29 @ 14:58:59
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin utstyrsel,el vad det nu heter :)

aa,fina outfiter..

På översta bilden,ser du ut lite som en motorcykel knutte,tycker jag!

Eller jaa, iaf så tycker jag att du passar i sånna kläder! Det känns du liksom. :)



Från en som inte riktigt vågar stå för det hon skriver..

Lite fegt kanske..men är bara rädd för att vissa saker ska missuppfattas! Och sen vill jag inte skriva fel saker heller!

Så jag hoppas du accsepterar/förstår min anonymitet!

2010-07-29 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0