Godmorgon

Nästan iaf. Humöret hamnade på sne gällande vissa saker när jag vaknade och fick höra helgens reseplaner. ÅÅÅÅH säger jag bara.

Sitter i soffan nu och ska snart ringa några samtal. Helt slut i kroppen efter igår, eller mer träningen i tisdags. På jobbet igår var det lugnt och skönt. Utegården var packad men de va lugnt för mig ändå. Det va både skönt och lite halvtråkigt. Nåja! Idag är det reggae kväll på nöjes, and it's for free. Ni får åka dit och kika. Imorgon kör de för alla rockabilly lovers.

Nej blir tokig, får ta tag i den andra skiten just nu. Skriver mer sen när hjärnan är inställd på något annat än irritation.




/Linda


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag kanske kan få dig att tänka på annat än irritation.. jag har skaffat en gravidblogg så ni där hemma kan få följa med på resan :D



Puss

2010-07-01 @ 20:04:29
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0