1 år, du och jag älskling.

1 årsedan jag klev av planet och du gjorde mig till din, igen! Aldrig längtat hem så mycket som jag gjorde då, du låg där i sängen helt fin och bara väntade. Älskar dig så otroligt mycket baby! Duktiga vi varit idag med lägenheten också :) Och självklart Nina och Rolf som hjälpte oss.

Älskling, tack för att du gör mig hel ♥




2005



2009:
bild ovan: dagen vi förlovade oss 1/11-09, bild nedan: releasefest för låten Ge mig lite mer.



When I'm with you, I'm home ♥


/Linda


Kommentarer
Postat av: Seema

Grattis på års-dagen :)

Hoppas ni haft en mysig dag ;)

2010-07-19 @ 00:08:43
Postat av: Linda

tack så mycket :) ja det har varit så mysigt så. Gjort lite saker idag, inget speciellt så men han har varit med till mina släktingar och gosat bebis, de va mys. Sen har ju jag och älskling självklart gosat själva här hemma :)



Lyckligare än med honom blir jag inte :)

2010-07-19 @ 00:32:37
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Eleni

Så underbart att du har hittat så RÄTT!

<3

2010-07-19 @ 01:21:54
URL: http://turninglou.blogg.se/
Postat av: Linda :)

Aw, vad söta ni är :)

btw: kick äger =D <3

2010-07-21 @ 03:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0