Tyst Lydnad

Ja, nu ska jag gömma mig i boken en stund innan jag slocknar. Kan inte sova och har nyss haft en liten disskution, blev väl lite ledsamt där ett tag då det kändes som det gick runt, runt men sen blev det bra och jag är gladare nu. Ska försöka slappna av till boken och försvinna in i dens värld för en stund. Visst är det så när man fastnar i en bok man läser, man föreställer sig allt runt omkring personerna, hur det ser ut och allt. Undrar ifall det speglas på något man har sett tidigare eller om det kommer direkt ur fantasin? 
Men nu: en cigg, sen ska jag lägga mig och läsa. SKönt ska ni veta!


För att du betyder så mycket mer än så..
Det hoppas jag du vet!


// Linda

Här med går jag i bdb pension.

Kommentarer
Postat av: fridah

hej! kommer eran nya låt komma ut på spotify? :)

2010-02-19 @ 09:43:10
URL: http://fridah89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0