Something more

Idag har jag mättat mitt shoppingberoende igen.
Det va ju lite skönt och med skönt menar jag att jag inhandlat ett par ursköna mjukisbyxor och en jätteskön mjukiströja till, från olika ställen, men båda i grått. Det är verkligen hur skönt o mysigt som helst :) Har velat haft gråa mjukias sen länge men aldrig blivit av att man köpt eller för den delen hittat.. kanske att man inte kollat men idag så!
Jag köpte även två armband, ett blått som jag har i rosa, den med rosetten och nit. Den va så gullig i blått så den fick bli med och ett svart läder armband med nitar på, jättefint. Jag köpte en jäkligt snygg tröja från Gina som hade trillat in i affären idag, jag va tydligen den första som hade köpt den (på bergvik), men imorgon är jag nog inte ensam om den. Gillade den jättemycket. Från Gina fick även en t-shirt följa med hem, alltid gött med sånt. Hmm tror inte jag köpte något mer.. Jo, ljuslyktor 9st jättefina, tre bruna, tre vita och tre svarta. Ska ha när jag flyttar (när de nu blir av :P haha). Jag köpte även 8st jättefina svart/gråa glas, det gillas. Så, nu tror jag inte att jag köpt något mer.

(går ej ladda upp bilder så ni får en bilduppdatering imorgonkväll förhoppningsvis på speglar, kläder och annat jag shoppat de senaste dagarna)

Har även varit hos min kära kusin Johanna förut med mamma. Va där ca 1,30 tim och töla om allt och ingenting, skulle ha färgat håret på henne också men det orkade hon inte när jag väl kom dit, hehe. Alltid kul att träffa min gummsa iaf :) Funderar på när vi ska ta den där filmkvällen vi snackat om i jag vet inte huuuur många månader? År kanske? haha, jaja det blir väl med tiden!

Funderar på att dra på en film nu och lägga mig och gosa i mina mjukisar som jag sitter i nu :P Underbart! Låter som jag aldrig haft mjukiskläder förut kanske, riktigt så är de inte men nya mjukiskläder är ju alltid gött!!

hörs då.
// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0