Night out

Ikväll ska jag till Carro på lite party party, ska bli trevligt att umgås med henne och tjejerna och Emelies pojkvän då som jag tror skulle med. Jag sitter nu hos älsklingen, som är på partaj på norvalla ;) Mamma är på väg hit och ska hämta mig, då blire att köpa mat och sen hem och göra sig iordning för att sen dra iväg igen.

Igår efter en inte allt för nyttig träning (jo nyttig för mig men de kunde ju vart fler där, GRRRRRR på ett argt sätt på er) och en hockeymatch åkte jag till Ida för att umgås med henne. Det va trevligt, men där efter tolv fick nog suget ta över så jag åkte och hämtade älsklingen och tillbaka till Ida så gjorde vi pankakor, mumma var det :)

Men nu ska jag ringa mamma och kolla vart hon är.
Underbara mamma som alltid ställer upp! Kärlek till henne.



Ellen, mamma och jag!


// Linda

Aldrig utan dig :D Bästa!
Skrattar alltid med honom :)
love you toooo honey!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack Linda Älskar dig med puss

2010-02-20 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0