Nails

Jag vill verkligen komma iväg längrefram och göra mina naglar.
Sätta på några riktigt snygga och stylade toppar, så otroligt snyggt med både fransk manikyr (vanliga vita toppar) och stylade, lite mer ovanliga toppar! Visst nu börjar ju stylade toppar bli väldigt populärt men det är så himla läckert :)


Nails. We like. Syns inte så jättemycket men det är silver glitter med
vitt och svart mönster på genomskynliga toppar. Riktigt läckra.

Mina guldtoppar.

Nu ska jag sätta upp mitt hår i en boll och dra på mig lite strumpor, smörja in mig i ansiktet och pyssla lite. Blir nog iväg och träffa Carro, Josefine o co. på en kaffe om en stund, hemma hos Josefine o hennes familj.
Ikväll när jag kommer hem (om de nu blir fika) ska jag nog ta mig ett bad eller en lång dusch, ska färga håret också så jag får bort min väldigt tjusiga utväxt. Inte så läckert faktiskt. Nej nej nej..

// Linda


Kommentarer
Postat av: Sandra

Schyssta naglar! Lite roligare än bara vanlig fransk :)

2010-02-16 @ 20:39:17
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Linda

Ja det tycker jag med :)

2010-02-17 @ 15:30:42
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0