Åh min söta!

Igår fick jag tidiga alla hjärtans dag presenter av min kärlek. Han fick av mig den 1:a feb :P Det blev lite som en grattis på förlovningsdagen-present, fast den egentligen va menad till alla hjärtans dag. Ja det blev två i ett helt enkelt. Jag fick iaf detta gulliga av min älskling:



En söt liten tavla som det står "What comes from the heart goes to the heart" på, och en hjärtkudde med I love you på, som ni ser :) Åh va jag älskar min sötnos!

Därför fick han detta Thomas Sambo smycke av mig:

Ett L, (självklart hehe) att ha på sitt armband! De blidde fin fint de till min älsk :)


Nu ska jag ta och göra mig lite rostade mackor och dricka ett stort glas O'boy till. Fasiken va gott. Har hyrt två filmer, The Proposal och Borta bäst, hemma värst. Har ju inte sett dem än så får bli dessa ikväll då. Eller om jag kanske ska ta en imorgon, mamma hade någon rysare vi kanske skulle kika på med. Jaja vi får välla se. 

Förövrigt hade jag världens mysigaste kväll med babe igår, myste med film, godis och massa gosande. Somnade mycket skönt i hans armar och vi sov länge länge :) Somnade ganska tidigt igår så det var skönt. Mumma med babe!
Men rostat nu sa vi.


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0