7 dagar..

Ge mig onsdag den 3:e nu!!!!!
För mig blev det verkligen ett sug nu när jag såg denna trailer.
Tror filmen kommer va sviiiiinit bra! I min smak helt enkelt, OCH Johnny Depp ;)



Vill att veckan ska gå snabbt nu så det blir: ny månad, nytt datum (1:a och 3:e) och där med NYA filmen ;) Då på onsdagen iaf blir det ut på resturang först och käka med mamma och sen bion då, som jag längtar :):) Ja ni som älskar sådana här filmer (mycket med Tim Burton är som sagt jäkligt bra. Bl.a. Corpse Bride) och älskar Johnny Depp förstår mig nog när jag säger att jag vill få tiden att gå fortare.

På tal om filmer med Johnny Depp. Jag väntar ju verkligen med spänning på Pirates of the Carribean 4. För er som inte läst/hört (om det nu stämmer) så kommer den inte komma ut förens 2012... Ett tag kvar med andra ord. Men den som väntar på något gott...

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0