En riktig tv kväll för mig!

Ja ikväll är det bra på tvn. Jag sitter nu och kollar på 2 ½ men, sen ska jag se på Operation skönhet i följd av Desperate housewives. Efter DH ska jag nog sätta på någon film och bara mysa och fira att vi har ett varmt vardagsrum. Helt otroligt va kallt det varit här inne. Nu är vardagsrummet det varmaste rummet i lägenheten, vilket är bra då det förra veckan va det kallaste.

Måste försöka täta fönstret i sovrummet också, inte roligt att vakna upp och känna att man ska frysa halvt ihjäl när man tar av sig täcket. Nej så illa är det väl inte men man fryser väldigt mycket. Brr..

Kanske ska göra pepparkakshus sen med älskling innan de blir film. Önska oss lycka till ;)



Vi är ett bra team vi, min underbara snos :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0