Kvällens inlägg

Ja det får detta bli. Sitter hemma och kallsvettas. Eller ja. Jag har sprungit runt lite här hemma sen ut på ballkongen så det är både varmt och kallt. Och fasen va kallt de börjar bli ute nu. Tog på mig mina Uggs idag :O Riktigt så kallt va det inte då då det kändes som mina fötter va på bahamas. Men va skönt ändå.

Imorse när jag åkte från vålberg så lät de lite när jag gick i gräset för all frost och jag fick skrapa rutor. Lite förvånad jag blev när jag kom ut. Trodde inte att det va såååå kallt på morgonen. Men tydligt de. Men nu är det ju höst och inte långt kvar till vinter. Jag vill faktiskt ha jul snart, menar ska det ändå bli kallt kan de ju lika gärna bli jul snart. Halloween tycker jag är ganska mysigt faktiskt. Tyvärr ska jag jobba då annars hade jag lite andra planer jag skulle tycka va kul, men får välja de vid något annat tillfälle.

Imorgon ska jag ner till stan igen för att dubbel kolla en grej. Ska även med mamma o fixa lite bildelar som ska bytas ut. Någon packning eller va det va. Aja får köpa eller beställa dom. Så kan äntligen bilen bli heelt bra igen. Fick frågan förut när jag frågade efter grejerna vi måste ha, ifall de va en vanlig z eller om de va en sportbil? - Nej det finns då inge sport i den där bilen, svarade jag och verkade dum. Han fatta att jag skämta men jag fattade väl inte först ifall han skämta eller inte. Men de gjorde han tydligen inte. Aa, jag som har noll koll ang sitt o träng bilar.

Nej nu ska jag ut på en cigg och lägga ihop lite saker innan de blir vålberg igen.
Hööörs.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0