Jag saknar faktiskt.

Ja det gör jag. Kan jag sluta med det!!! :P Va ju senast som föruuut jag såg dig ju. Meen iaf, snackade med Nina på face förut. Den goe kvinnan, min kära svärmor hade fått ett hotellrum och det var ju bra. Va ju lite osäkert det där och hade fått stått i kö och så. Bra att det ordnade sig. Grattis till henne dessutom som blir *host* 27 år idag ;) hehe, rolig hon!

Tittar på TV med min kära mamma nu. Funderar på att göra lite popcorn, det är ju rätt gött ändå. Funderar faktiskt på att bädda ner mig i sängen redan nu och sätta på en film och sova efter den. Dock blir det ju aldrig så när jag säger så, men drömma går ju. Funderar på vad man kan dra på för film också. Bläää, vill se Ett päron till farsa firar jul. Så jävla rolig film. Akta katten säger jag bara :P hahahah

Nu vill jag verkligen att tiden ska gå. Vill tatuera mig nu nu nu. Men inte så långt kvar tills den 3:e december. På torsdag är det ju bara två veckor kvar. Men det går långsamt tycker jag. Mamma och hennes arbetskamrat kommer förbi en sväng och kikar också. Ska kanske beställa tid åt mamma och hennes kompis då. Mamma ska ju tatuera in mitt och våra bebisars namn på handleden, det kommer nog bli väldigt bra, hon ska ju inte ha de så litet utan blir relativt stort. Lite mitt i mellan stort och litet. Kommer bli bra iaf tror jag. Och jag hoppas jag kan få reda på lite mer priser på det jag ska göra nästa gång. Tjattjattjat, men måste få tjata lite om de. Är ju göttit!!

Sitter och tölar lite med Amelie om studenten. Vilken dag det var. Va himla kul att säga byebye fuck off till lärarna, även om man inte menade något så. Man har ju träffat några nu i efterhand. Mattias är kul att träffa, vår idrottslärare, han va så jäkla rolig och vi fick göra mycket roligt på hans lektioner. Det gillade vi allihopa :)

Nej nu jäklar blire popcorn och mer TV och film.


// Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillade inte idrottslektionerna. jävla fläng hela tia' ;)

2009-11-18 @ 13:27:56
URL: http://thedirtytruth.blogg.se/
Postat av: Linda

haha men de va ju roligt de vi fick göra även om de hade vart gött och haft allt i samma lokal på skolan :P haha.

2009-11-18 @ 15:52:12
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Linda

Aa men hur ofta var vi aktiva då linda? :P haha. Grattis till förlovningen btw! :)

2009-11-18 @ 19:40:55
URL: http://thedirtytruth.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah okejdå. men dans, bowling och biljard va man ju med på :P hahha! tack gumman :)

2009-11-19 @ 00:19:01
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Lidna

2009-11-19 @ 13:32:22
Postat av: Linda

Ja alltid något :)

2009-11-19 @ 13:33:24
URL: http://thedirtytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0