Ändrade planer

I'll be home tonight! Ellen är sjuk och mitt öra har börjat värka :S Va är detta. Jag behöver inte bli låtsas sjuk, mitt öra tycker att det va dags att börja värka tydligen. Har inte haft ont i öronen på väldigt väldigt länge. När jag va liten hade jag ont ganska ofta. Va ett öronbarn så det hette duga när jag va liten. Hemskt egentligen. Fast det gick alltid bra barnprogram från kl 3.00 på natten som man kollade på. Emellan gråt attackerna vill säga :P

Folk som skulle till Halmstad får hålla ut en liten stund till. Vi får helt enkelt åka ner någon annan gång. Finns tyvärr inte så mycket annat att göra åt saker. It's in the air, sickness is in the air. Men nu har det uppstått andra saker så vi får väl se vad som händer.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0