TÄVLING GOTT FOLK!

Gå in på http://Milady.se och tävla. Instruktionerna finns där. Skriv att jag tipsat er :)
Lycka till !!


http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1135266








Sitter här nu i min säng. Mår dåligt. Snuuuvig. Drygt som fan det. Imorgon åker min Linda till sälen också. Träffar henne när hon kommer hem! Ska greja med mitt ( och hennes?) hår då.  Ska bli gött. På prat om att träffa folk så satt jag och snackade med min kusin Caroline förut. Ska ta en fika med henne till veckan och kolla runt lite i affärer. På tiden. Inte sett ungen sen i somras ungefär. Henne gillar jag. Rolig och alltid glad när jag träffar henne :)


Ska man hoppa i sängen kanske? Nog så sitter jag ju redan i den. Men sova vore ju något. Ont i huvet. Kan aldrig somna när jag sover utan "honom". Drygt som fan de. Men men. Löser sig. Finns bot för sånt har jag hört. Men på prat då om att inte kunna somna låg jag ju och kollade på massa film inatt. Tillslut satte jag på lilo och stitch (?) Har aldrig gillat den. Men inatt va den ganska rolig faktiskt. Vet inte om det va för att jag hade så tråkigt eller om den faktiskt va bra. Jag tror den va bra för jag skrattade endel till Stitch. Han påminner lite om en person jag känner ;) haha. Usch va jag saknar den grabben.


Nu sitter jag och snackar med Lill Pamela på msn. Snackar om en film som heter Death Race som jag ej sett än. Någon som sett den och rekomederar den kanske? (Förutom Lill P.)











Kommentarer
Postat av: Anonym

den är inte alls pjåkig

2009-03-04 @ 20:11:14
Postat av: Josefine

Hm... ja jag har sett deathrace :) den ska du se smöla mi :)

2009-03-05 @ 11:28:02
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0