Vingåker - Katrineholm

Ja nu är jag i Vingåker hos Ellen pellen. Hur skönt som hellst o komma hit faktikst. Komma bort från Karlstad en stund. Imorgon ska vi till Katrineholm för fotografering. Ska bli hur kul som hellst. Jag och Ellen har vart två rätt snygga outfit. Ny stil och allt. Det kommer bli nice som fan tror ja :) Ellen såg skitnice ut i sin :D Imorgon kväll blir det hemfärd igen. Ska ju börja spel in videon kl 8.00 på måndag morgon. Ellen blir nog med till Karlstad kan jag tänka mig. Nej nu ska jag gå ut o ta en cigg o se vad Ellen sysslar med.

The old me, dead and gone, away!






Kommentarer
Postat av: emma

du kommer väl till träningen? ;o

2009-04-18 @ 21:16:43
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0