Jobb snart då..

Börjar 21.00. måste fixa lite här hemma innan. ser ut som fan här. men rokar inte vika o hålla på med kläderna just nu. Får ta tag i det imorgon när jag kommer hem från pappa eller om jag gör det innan.  Får seee.. Ska iaf bli kul o jobba med brudarna igen! Alla jobbar ju inte kvar men en av mina gosar har jag kontakt med genom facebook nu när hon är iväg och pluggar. Duktig tös du virre! Hoppas kickan jobbar ikväll. Längesen man träffade henne nu. Alltid kul o jobba med henne också. Haha, kommer aldirg glömma när vi jobbade hon och jag på en fredag, det va påsk. Haha, ägget! Liiite kul de va :P

Tänkte dra mig in i duschen nu snart ja. Ska bara hitta orken först. Men det kommer väl. Ska man äta ngt innan också tro? Är nog likabra så slipper jag stå hungrig där ikväll. Jobbar elena idag tro? det vore ju om hon gjorde.. Aja. Får ringa o kolla. Nej men jag är sugen på o skriva massa men i brist på ämnen :P Nog likabra jag slutar skriva då ist? kan bli. Nej får fan bli lite matlagning nu tror ja. Pyttipanna som vanligt :P haha, men fatta va gott det är med thai chilisås och ketchup. MMMMH :) fast hellst av allt ska det vara krögarpytt men det har jag ingen kvar. Men skitsamma nu äter jag det jag äter.

hörs kanske i natt..


What I have in me, in my mind, is you
..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0