Bulle i ugnen? ;S

Ja, det va det jag trodde men, falskt alarm! Eller va det? men det tror jag nog.
En kompis till mig är i v.21. förstår ni va gulligt det är eller? :) Hon ska få en
liten flicka, inte helt hundra men dom tror det nu iaf :) Vet ni vad söt den ungen
kommer bli om den blir lik mammas sida. Tycker min gravida vän är väldigt fin
och magen passar henne bra tycker jag ;) GRATTIS!
image11


Idag har jag ätit, hum.. aa precis, ingenting! Mår illa, Har ingen matlust. Shippe vill ha med mig ut och festa men det känner jag inte för. Nej nej. Sitter hos linda idag igen. Måste tända lampan i taket. vänta... :P SÅ! let it shine in the taaak! Jag funderar på när Magnus ville plåta mig också, Frazze ska ju också med på plåtningen :) Kommer bli så kul att ha med Linda så vi kör en dubbelplåtning :) Får höra med Magnus när han kan och vill. Har tidigare blivit fotad av jeanette Gyllenborg, en gammal klasskompis från gymnasiet. En bild hon tog ääälskar jag verkligen. Tyckte den blev skit läcker. Hon fotade då glamour bilder, men har även tagit då jag stod modell för ett företag. Längre fram så blir det nog fler och nya fräscha bilder för företaget "Out Of School" Det va kul kul. Är med i News och Tryck igen. En bild är med från det att jag stod modell för tatueringsstudion Exklusive Tattoo i Karlstad. Såg även att min lilla vän också varit med som modell så han var också med i tidningarna :P haha. Jag va ju tvungen o ringa o säga att han va med i tidningen. Han förstod absolut ingenting, men efter en liten förklaring va det va så skratta han och sa enbart: ookeej. huuuuuuuuum.

image12

Fotografer: Linda Franzén och Josefin Karlsson! ;D
(Detta är inte bilden som har med tatueringsstudion o göra)




Ett ord att lära sig att leva med: Intenej! SHIIIIIT va det sägs ofta i ett hem :P
eller av en person rent ut sagt. Jämt jämt jämt, också kommer det skratt
efteråt. Ganska sött om man tänker efter :) me like. Men lär er att leva med det.



Ibland är det väl grymt roligt vad katter gör. Mina två är underbara,
otroligt fina och väldigt egna om man säger så :P Olika personligheter
så det skriker om det. Men det är mina små bebisar. Älskar dom mycket :)
Saknar mina små, stack ju hemifrån igår pch sova hos linda i natt o så
så jag har inte träffat dom sen igår, löjligt av mig? nja, lite kanske :P
haha, men dom är så söta och brukar sova med mig :) mina små vackra!



Nej nu ska jag försöka få i mig lite yoggi delikatess. MUMMA! ♥
?Tjaaaråå! ?

Jag saknar dig..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jääävlar va stora dom har blivit dom jävlarna ;D

2008-02-27 @ 21:32:01
URL: http://saandiiie.blogg.se
Postat av: Linda

du kan ju gärna tillägga... fotograf Linda Franzén & Josefin Karlsson?? ;)

2008-02-28 @ 09:39:05
URL: http://liindsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0