Sjuk..

mja, det är fan inte kul. tillbaka från bullen nu iaf. fan va kul jag haft. OFÖRGLÖMLIGT mina pojkar o flickor :D Saknar det... MYCKET! Vill verkligen bara tillbaka och umgås med er alla. men men.. Uppsala nästa? :) hehe.
Snart kommer sebbe hem till sverige också. Då blir det att hitta på något roligt med han. Det ska bli skoj de :D

och tillbaka till den sjuka delen av mig... min hals.. heeeelt död. Kan knappt svälja, ibland kan jag inte prata. Feber som stryk. Usch jag hatar att ha ont i halsen. Feber kan jag ta men resten är ju skittråkigt. Har varit hes hela veckan i bullen så jag och pojkarna har varit i målbrottet hela veckan tror ja ;) haha "ursäkta min målbrotts röst" haha, så jävla kul. Nej fan va jag vill tillbaka. Slippa skiten i sverige, även om det finns mycket bra jag kommer tillbaka till också :)

nej fy faaan va jag mår skiiiit :( Sitter och sms:ar massa med christopher också. haha sjuka jävel :P Fan va jag är hungrig, kan ju inte äta ett skit :( :(  men men, nu kom kitty, min misse. Ska lägga oss o kolla på film ja och min bebis!

ha det så bra!


snacka mer. enda ni är bra på. idioter.

Kommentarer
Postat av: ChrisTheROCKER

Men ojdå! Har man lyckats få en liten plats på din blogg, inte illa;)

När ska du byta ut reklmanen till "Christherocker. Hjälte, kamrat och sängvätare" Och så en bild på mig då jag står och gör tummen upp?

2008-08-21 @ 22:37:20
URL: http://christherocker.blogg.se/
Postat av: ChrisTheRocker

P.s, du älskar ju mig

2008-08-21 @ 23:16:49
URL: http://christherocker.blogg.se/
Postat av: L

hahah chris, du är sjuk du ;P haha. GÅ O LÄÄÄGG DIG!! AAAAH, den är hemmaaa! :P hahah

2008-08-21 @ 23:29:26
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0