Mitt i natten

Sitter i min badrock i soffan och surplar i mig lite coca cola, på burk för att gå in på detaljer. Hmm.. Vilken kväll. Kom hem efter jobbet och la Tyra på en gång som somnade i bilen på vägen hem. Gav henne välling och gick ut i vardagsrummet. Gjorde mig lite mat och fortsatte sedan soffsittandet.. Blev endel , vad ska man säga, ah lite sms hit och dit som gjorde en typ neråt men löste sig. Nåja.. Efter lilla gropen tog jag tag i mig själv och la en ansiktsmask, ni vet en sådan man drar bort. Jävlar va ont det gör att rycka den där masken :p Men man blir så himla len efteråt så det är det värt :)

Ja, jag som ska bli lite nyttigare och försöka bli lite bättre på det här med att röra mig och dra ner på sockret.. Går sådär :p MEN jag har en plan, en plan som passar mig bra :) Ni får veta med
Tiden.

Nej, nu börjar jag bli trött som Attan, så sängen får bli. Ska bli gosit att krypa ber brevid min älskade Tyra! Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0