Efterlyst och annat

Sitter i soffan och är taggad för första avsnittet på säsong 5 med Sons of Anarchy. Men innan det så ska jag se klart på Efterlyst. Helt sjukt va det finns sjuka människor. Skrämmande!!

Nyligen ätit pizza med Krikke som snart ska åka mot jobbet och jobba natt. Tråkigt att vara själv men blir SOA och sedan någon mysig film :)

Tyra sover sedan 1h och 20 min, hon va så trött smulan. Vaknade för en kort stund sedan så hon fick lite vatten och lägga sig på en annan kudde, brukar göra susen. Smulan har hon ont i munnen men hon somnade iaf om så det va skönt.

Nej, nu ska jag ladda här :) se klart på tvn och sen är det en date med mina grabbar. Som jag väntat och längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0