Vad är problemet?

Hej folket! Har försökt bloggat i dagar nu från appen då jag inte varit närvarande vid datorn alls mycket. Appen bara stängs ner hela tiden, något irriterande... Någon mer än jag som har problemet? Nåja, ska göra en uppdatering på telen imorgon så får hoppas att det blir bättre då. 
 
Sitter i köket nu men ska strax lägga mig. Imorgon väntas jobb 9.45-16.00 och efter det ska det hem och städas, tas kort på lägenheten och lägga ut den för försäljning och på kvällen bara ta det lugnt med Kristoffer och Tyris tror jag. Denna veckan jobbar jag mån-fred och är ledig lörd,sönd och måndag. Härligt och ska då passa på att baka med Tyra, julstäda och pynta ännu mer så vi får in mer julstämning här i vårt lilla cribb samt få in en julgran :) Åh jag längtar efter att få pynta den där granen nu :) Vet dock inte om jag ska ta in en lite mindre gran i år eller hur jag ska göra. Funderar på att gå ut och hugga en gran själv faktikst.. eller ja, någon kanske får hugga ner den åt mig men jag väljer den ;) Men jag lovar, ska inte bli som i sunes jul, att jag snor en gran.. eller i Ett päron till farsa firar jul, där pappan glömmer yxan så de får gräva upp granen med rötter och allt.. haha. Åh så bra film! 

På tal om filmer så kör jag och krikke en julfilm varje kväll nu. Något vi lovade varandra att göra när vi flyttade ihop, att ta en julfilm varje dag från 1dec till 24. Och 3 eller 2 dagar innan jul kör vi en Ensam hemma-film per kväll (bara 1:an och 2:an) och den 23:e så brukar vi titta på 2 filmer varav en är Polarexpressen. Himla mysig film! En Julsaga brukar också vara en favorit att se jämt någon dag innan/samma dag som julafton. Den som kom förra året med Jim Carrey är väldigt bra. Jag brukar iofs gilla de flesta Christmas Carol's som går :) Se vad jag snittsade till det med engelska där, hah. 

Nej. Sängen får nog bli nu. Hoppas ni haft en bra dag och att min app vill hoppa igång igen.
Tråkigt när man blir begränsad.. Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0